Details, Fiction and قفس پرنده

Wiki Article

ابعاد قفس نکته ی دیگری است که باید در هنگام تهیه قفس آن را مورد توجه قرار دهید. ابعاد مورد نظر باید به نسبت اندازه پرنده انتخاب شود و به صورت کلی باید پرنده بتواند درون آن پرواز کوتاهی را انجام دهد. هیچ موقع این تصور را نداشته باشید که چون می خواهید از پرنده ای مانند فنچ درون محیط کار یا خانه خود نگه داری کنید نیاز است تا لانه کوچکی برای آن تهیه کنید.

با دامپزشک متخصص طوطی خود برای انتخاب مواد شوینده مجاز و در خصوص شستن وسایل چوبی مشورت کنید تا بهترین و مطمئن ترین گزینه ها را برای تميز كردن قفس پرنده خود انتخاب نمائید

قسمتهای درزها ، لا به لای میله و چرخ های قفس را با همان مسواک و یا فرچه ی نسبتا نرمی که گفته شد بشورید تا آلودگی ها به خوبی پاک شوند.

طوطی ها و پرندگان حیوانات خانگی طوطی و کودکان: یک ترکیب خوب؟

هنگامی که بازرگانان غربی از سفر خود از خاور دور برگشتند، با خود پرندگان عجیب و غریب را به عنوان حیوانات خانگی آوردند.

بنابراین شما قفس خود را دارید. شاید به شما و یا سازمان شما، فروش یک حیاط یا یکی از شما که تا به حال برای یک مدت که نیاز به یک قبل قبل داشته باشد، اهدا شد. اما بدون توجه به مسیر کسب، قفس شما باید رنگ آمیزی شود. قبل از اینکه برخی از نقاشی ها روی آن قفس بپوشند، باید هویت جدید خود را تهیه کند. سطح فلز تمام رنگی باید تمیز، صاف و آزاد از زنگ زدگی باشد. با استفاده از برس سیم خود را برای گرفتن تمام پوسته پوسته شدن از قفس و سندباد خود را برای صاف کردن سطوح پس از استفاده از قلم مو.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟ بله خیر معرفی کوتاه

پرندگان بیشتر وقت خود را به حالت ایستاده می­گذرانند. همین امر وجود یک نشیمنگاه مناسب را ضروری می­کند. بهتر است که انواع read more مختلف نشیمنگاه را تهیه کرده و به تنوع سایز آنها دقت کنید.

پرنده ­های زیتنی انواع مختلفی دارند. برخی از آنها تنها جنبه زیبایی داشته و هیچ صدای دلنشینی از آنها شنیده نمی­شود. اما برخی دیگر علاوه بر زیبایی ظاهری، بسیار خوش­آواز هستند که می­توانند لحظات خوشی برای شما به‌وجود بیاورد. فرق نمی­کند پرنده شما در کدام دسته قرار دارد.

قفس کاسکو - قفس بزرگ پرنده مخصوص طوطی آرا ، کاکادو ، شاه طوطی و ...

تذکر : در روش تميز كردن قفس پرنده از مواد شوینده ی بدون بو استفاده کنید ، همچنین می توانید از برخی ضدعفونی کننده هایی که برای این کار تولید می شوند مانند جرمی ساید نیز استفاده نمائید ( میزان مصرفی جرمی ساید بر روی آن نوشته شده است دقت نمائید ) ، ماده شوینده و ضدعفونی کننده ای انتخاب کنید که قادر به از بین بردن ویروس ها ، قارچ ها و باکتری های بیماری زا باشد و البته برای پرنده بی ضرر

اگر قفس مستطیل شکل می خواهید، دو قطعه چوب باید کمی کوتاه تر از دو قطعه دیگر باشد.

اولین نکته­ای که برای نگهداری از پرنده زیبا خود باید بدانید این است که قفس او را در کجا قرار دهید. فراموش نکنید که قفس باید در دورترین فاصله از پنجره قرار بگیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page